Kaş - Meis Turu

Ege ile Akdeniz'in kesiştiği noktada şirin ve de küçük bir Yunan adası…

Yolcu Kapasitesi Kalkış ve Dönüş Saati Durulan Noktalar Gezilecek Yerler
12 10.00 – 16.00 Meis Adası

• Meis Yunanca'da göz anlamına gelir. Yani Kaş bizde, göz Yunanistan'dadır. Bu muhteşem iki bölge arasında günlük turlar yapılır.
  • Yeşil Pasaport sahibi Türk vatandaşları vizesiz olarak veya Şengen vizesi sahibi Türk Vatandaşları direkt adaya geçebilmektedir. Diğer vatandaşlarımız adayı ziyaret için vize almak zorundadır.
  • Türkiye'ye en yakın Yunan adalarından birisi olan Meis Adası'na sabah saat 10.00'da pasaport işlemlerinden sonra hareket ediyoruz.
  • 20 dakikalık bir yolculuğun ardından Kaş'a sadece 1 deniz mili uzaklıktaki Meis Adası'na varıyoruz.
  • Ada toplamda 9 km uzunluğundadır. Adanın nüfusu 400 civarında iken yaz aylarında bu rakam 1000'e kadar çıkıyor.
  • Adaya vardığımızda bizi Kızıl Kale karşılıyor.
  • Adada bir 2 kilise, müze, küçük bir hastane, banka ve bir adet gümrüksüz satış dükkânı bulunuyor. Gümrüksüz olarak alışverişlerinizi bu dükkândan yapabilirsiniz.
  • Adada aynı zamanda Avrupa'nın en büyük mağaralarından birisi de bulunuyor. Bu mağarayı ve ev sahipliği yaptığı birçok Akdeniz Foku'nu gözlemliyoruz.
  • Meis gezimize 16.00'da son veriyor ve Kaş'a geri dönüyoruz.

Click here to larger map